VÝŽIVA A SPORT
Výživové poradenství a redukční programy

Kytička blog

Šťouchané jahody v mléce


Sváča, která připomíná dětství. 

Vylepšit ji můžete mnoha způsoby. 

Přisypat chia semínka - ty hmotu zahustí, dodají důležité omega 3 a 6 kyseliny, ale i fosfor a vápník.

Místo klasického mléka můžete použít mléko mandlové či kokosové - uvídají zejména ti, kdo hůře tráví mléčné výrobky v kombinaci s ovocem.

Image title

Ingredience:

Miska jahod

Čekankový sirup či jiné sladidlo

2 lžíce chia semínek

Hrnek mléka
Image title

Postup:

Jahody rozšťouchejte vidličkou, zalijte mlékem, doslaďte sirupem a zasypte semínky. 

Čím déle necháte odležet, tím více semínka nasají tekutiny, vytvoří rosolovitou hmotu až pudink.

Image title

Výběr sladidla záleží čistě na vás. Já ráda používám díky nízké kalorické hodnotě a glykemickému indexu čekankové. 

Místo chia semínek můžete použít i mák - bohatý zdroj vápníku.


Buďte první, kdo článek okomentuje!