VÝŽIVA A SPORT
Výživové poradenství a redukční programy

Kytička blog

Novinky

Kytička novinky v poradenství

Hrstková polévka

Hutná, zdravá, sytá, dobrá a laciná. 

Taková je jedna z mých nejvíc oblíbených polévek - hrstková. Image title


Zpět do formy - díl 2.

Další do sbírky vězeňského alba je tu. 

Jak se mi daří plnit svá předsevzetí? 

Lze vůbec skloubit přípravu stravy, plnění tréninkového plánu s péčí o dvě dítka, aniž by člověk přišel o radost ze samotného procesu? 
Image title


Tvarohové knedlíky z pohankové a špaldové mouky

Pokrm, který svým obsahem bílkovin uspokojí i k obědu. 

Jednou za čas určitě. 

Problém je v tom, že jakmile jej vyzkoušíte, jednou za čas stačit nebude:-)
Image title


Cizrnový chléb s kešu sýrem

Cizrna převlečená do chleba a kešu zase to nezvyklého oříškového sýra. 

Kombinace netradiční, ale maximálně zdravá, chutná a vůbec ne složitá...

...posuďte sami!
Image title


Květáková pizza

Promineme-li květáku jeho nepříjemnou vůni, jedná se o velice zdravou a hlavně variabilní surovinu v kuchyni. 

Krom květákové polévky, mozečku, kus-kusu, placiček...jej lze použít jako základ pizzového těsta.

A výsledek, řeknu vám, není vůbec špatný:.)
Image title


Zpět do formy - díl 1.

Pravdivý příběh ze života o tom, jak hubne výživářka, co během těhotenství čtvrtmetrák nabrala:-)

Šestinedělí is over a já jsem se rozhodla, že by bylo fér se s vámi podělit, krom dojemných rodinných fotografií, také o průběžné reportování své cesty, která by měla vést někam k sedmdesáti a zažití opětovného běžeckého komfortu.

Pokud si to do konce článku nerozmyslím, těšit se můžete i na mé Metráčkovské fotky bez retuše. 

Tak tedy dnes. 

Díl první. 

Co se dělo uplynulých 6 týdnů po porodu.

Image title


Jahodovo-tvarohový nanuk

Zmrzliny a nanuky obecně patří mezi pamlsky, které nenapáchají v jídelníčku mnoho škody ani během redukce.

A pro tyto jahodo-tvarohové to platí dvojnásob!


Image title


Jahodový rychlodžem s chia semínky

Džem, který bez vaření připravíte do pěti minut a za hodinku už jej vychlazený můžete natírat na čerstvé pečivo.

Netřeba konzervantů, uchovává si čerstvou, jahodovou chuť a v ledničce vydrží až týden. Image title


Šťouchané jahody v mléce

Sváča, která připomíná dětství. 

Vylepšit ji můžete mnoha způsoby. 

Přisypat chia semínka - ty hmotu zahustí, dodají důležité omega 3 a 6 kyseliny, ale i fosfor a vápník.

Místo klasického mléka můžete použít mléko mandlové či kokosové - uvídají zejména ti, kdo hůře tráví mléčné výrobky v kombinaci s ovocem.

Image title


Plněné tortilly

V období, kdy zelenina přestává mít grády, se každá porce počítá. 

Výborný způsob, jak lišácky požívat zeleninu (a hlavně s chutí!!!), je zabalit ji do tortill. 

Spolu s masem třeba. 

A zálivkou, která zelenině ty grády dodá. 
Image title


Starší články